سفارش تبلیغ
صبا ویژن

digionline

بهترین بازیهای کامپیوتری 2019

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌های مختلف سخت افزاری، تعداد بازی‌های کامپیوتری با ژانرهای مختلف روز به روز افزایش یافته و برای انتخاب بهترین آن‌ها ممکن است گیمرهای پی‌سی دچار سردرگمی شوند، به همین سبب تیم دیجیت نست با کنکاش در بهترین سایت‌ها مانند pcgamer، tomsguide توانسته 20 بازی از بهترین بازی‌های کامپیوتری 2018 در تمام ژانرها برای سلایق مختلف که از طرف گیمرهای ایرانی و خارجی بالاترین رتبه را کسب کرده‌اند به شما عزیزان معرفی کند.

 

 

 یکی از پارامترهای مهمی است که یک گیمر به آن توجه زیادی نشان می‌دهد گرافیک یک بازی است و تمایل دارد هرچه بیشتر به واقعیت نزدیکتر باشد و هیجان بیشتری را برای وی به ارمغان آورد. باید این نکته را درنظر داشته باشیم که گرافیک بالای بازی‌ها طبعا نیازمند قدرت زیاد سیستمِ کامپیوتری است، بنابراین شاید این سوال ذهن شما را به خود مشغول کند که آیا کامپیوتر من قادر به اجرای این بازی است؟ برای پاسخ به این سوال می‌توانید با مراجعه به سایت systemrequirementslab و نصب یک برنامه، سخت افزار سیستم خود را آنالیز کرده و به شما اعلام می‌دارد که بازی دلخواهتان در کامپیوتر شما قابل اجرا است یا خیر!

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که از بازی کردن با کنسول‌های محبوبی همچون پلی‌استیشن و ایکس‌باکس لذت می‌برید و به دنبال بهترین بازی‌های PS4 می‌گردید می‌توانید به مطلب بهترین بازی PS4 مراجعه کرده و با بازی‌های انحصاری کنسول‌ها آشنا شوید. امیدواریم که بازی‌های زیر مورد توجه شما قرار گرفته شده باشد، با دیجیت نست همراه باشید.

1) بازی Hitman 2

بهترین بازی کامپیوتر مخفی کاری

بهترین بازی کامپیوتر مخفی کاری Hitman 2

بازی Hitman 2 (بیشتر از یکبار بکش)، قطعا یکی از بهترین بازی‌های مخفی کاری و آفلاین از سری بازی‌های هیتمن به شمار می رود که از اولین دیدار ما با مامور47 هجده سال می‌گذرد. سبک مخفی کاری مامور 47 با پوششی ضدونقیض از رنگ‌های مشکی و قرمز، حتی بازی با نسخه‌های پیشین آن بسیار لذت‌بخش و هیجان انگیز خواهد بود. در بازی Hitman 2 شما در نقش مامور 47 باید به ترور برخی از شخصیت‌ها در مکان‌های مختلف بپردازید. نکته‌ی قابل توجه این جاست که برای کشتن هر شخصیت، چندین راه مختلف وجود دارد. در شروع هر مرحله باید ابتدا راه‌های ترور فرد مورد نظر را بررسی کنید و یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر به بازی‌های مخفی کاری علاقه دارید این بازی را شدیدا به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

برای ادامه مقاله بهترین بازی های کامپیوتری 2019 کلیک کنید.